Bursa’da ev almak için biriktirdiği 1 kilo altın çöpe atıldı, ilçe seferber oldu
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde yaşayan bir vatandaşın, ev almak için yıllardır biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altın, iddiaya göre, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak çöpe atıldı. Olayın ardından mahalleli, polis ve belediye ekipleri altınları bulabilmek için seferber oldu.Olay, Yıldırım ilçesi Esenevler Mahallesi'nde...
Haberi Oku