Türkiye’nin Gine Bissau Büyükelçisi Göreve Başladı
Türkiye'nin Bissau Büyükelçisi Mehmet Cem Kahyaoğlu, güven mektubunu Geçiş Dönemi Devlet Başkanı General Horta Inta-A'ya sundu. Gine Bissau Cumhurbaşkanlığından yapılan açıklamada, Büyükelçi Kahyaoğlu'nun güven mektubunu Inta-A'ya sunduğu bildirildi.Açıklamaya göre Inta-A, Türkiye ile Gine Bissau arasındaki ilişkilerin uzun yıllara dayandığını vurgulayarak,...
Haberi Oku