Osmaniye’de Tatlı Tüketimi Sonrası 53 Kişi Hastanelik
Osmaniye'de bir işletmenin şubelerinden satın alınan tatlıları tükettikten sonra rahatsızlanan 53 kişi hastanelik oldu. 25 kişi taburcu edilirken, 28'inin tedavisinin sürdüğü bildirildi. Olayla ilgili gözaltına alınan 2 şüpheli ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.Osmaniye Valiliğinden yapılan yazılı açıklamada, kentte faaliyet...
Haberi Oku